Se poartă… cartea despre stil

| 0 comments

Când am început să mă gândesc la acest blog, am început și documentarea în domeniu. Cartea Dianei Șerpoianu, “Moda ca afacere – Marketingul industriei apparel” m-a găsit întâmplător, într-o sală de fitness, cine ar fi crezut? Am citit despre carte în holul sălii de sport, și am comandat-o după câteva zile. S-a mulat perfect pe ceea ce căutam eu, cuprinde ceea ce voiam să aflu.

Diana explică pe înțelesul tuturor, în nouă capitole, segmentele industriei apparel, formele sub care este exercitat retail-ul de modă, comportamentul consumatorului, dezvoltarea colecțiilor sezoniere, stabilirea prețurilor și alte informații utile atât pentru pasionați, cât și pentru cei care activează în industria modei. 

Cartea Dianei Șerpoianu o găsiți în magazinul multibrand Quoi de Neuf din mall Băneasa, în showroom-ul designer-ului Andra Andreescu, în florăriile Belle Fleur Boutique by Victor Slav și în Salonul Robert Both. 

Diana Șerpoianu este jurnalist, ocupând în prezent poziția de redactor-șef adjunct al revistei LUXURY. După terminarea studiilor masterale în Marketing, autoarea s-a îndreptat spre condei dintr-o vocație susținută de pasiunea pentru cercetare în domeniile modei, artei și evoluției imaginii de-a lungul istoriei. Pătrunzând în jurnalism ca autodidact, Diana Șerpoianu și-a rafinat scriitura absolvind cursurile de redactare ale prestigioasei școli de Litere Gotham Writers’ Workshop prin programul The New York Times Knowledge Network.

Leave a Reply

Required fields are marked *.