Noaptea Agențiilor în stil parizian, cu ERKA

| 0 comments

image002

Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication va participa în premieră, pe 2 aprilie, la ediția actuală a Nopții Agențiilor, cu un concept original. “J’aime la publicité” se inspiră din reveriile publicității românești și franceze și din sinergia dintre arta, cultura și business-ul românesc și francez.

Pornind de la tema acestei ediții, Work & Play, agenția va implementa un program complex și captivant, care să fie un omagiu adus îndelungii sale colaborări cu companiile franceze din portofoliu (Decathlon, Cora, Yves Rocher, Bouygues etc.), dar și parteneriatelor de succes cu restul clienților din portofoliu.

Noaptea pregătită de ERKA se inspiră din pasiunea pentru arta și cultura franceză și din misterul, dar și provocarea fascinantă pe care Franța ni le insuflă permanent.

ERKA ne așteaptă la sediul său din Șoseaua Nordului nr. 94 F, începând cu ora 20.00, cu un cadru desprins din filme: proiecție de reclame franțuzești, French cuisine, demonstrație de clătite (Fête de la Crêpe) oferită de un chef, degustare de vin, graffiti în curte și grafică pe pereții sediului, voluntariat pentru execuția ariilor de acordeon, un tur virtual prin faimoase muzee de artă ale Franței, totul într-o atmosferă completată prin muzica lui Johnny Hallyday sau vibe-ul magic Noir Désir.

Dinamica serii va fi semnată de locurile speciale destinate distracției: concursuri de Grafitti, masă de mini fotbal, coș de baschet pentru pasionații de sport și, desigur, nelipsitul photo corner pentru iubitorii de selfie-uri.

Ne vedem acolo!

Leave a Reply

Required fields are marked *.