Cum îți transformi cumpărăturile de la Decathlon în ore de sport?

| 0 comments

decathlon

O să vă placă în final articolul acesta, daaaar, dacă unii dintre voi își vor aminti pe măsură ce citesc că la începutul anului și-au propus să facă mai mult sport și nu au reușit, asta nu e chiar ceva care să vă umple de încredere în voi. Dar câți dintre noi s-au ținut mereu de ceea ce și-au propus? Haideți să fim sinceri, să ne iertăm și să o luăm de la capăt, eu așa zic.

Am vești chiar simpatice și utile. Decathlon ne ajută să facem sport! Și nu vorbesc despre faptul că vând echipamente sportive, tot felul de accesorii și chiar aparate care ne ajută să lucrăm corpul, știu că asta nu este o noutate. Compania lansează, așa, la început de an, pe 7 ianuarie, un proiect național, pe numele lui „Experiențe Sportive”, adică pune la dispoziția clienților săi o nouă platformă online şi un nou sistem de fidelizare.

Când am fost invitată la conferința de presă și am aflat subiectul, mi-am adus aminte că aveam un card de fidelizare la ei, pe care nu l-am mai folosit de 4 ani (am aflat azi când am sunat la call-center), când mi-am luat cele 2 gantere micuțe care, recunosc, în mare parte sunt pline de praf. Pentru mine, au venit la fix noutățile de la Decathlon, căci mă gândeam serios la a încerca niște activități sportive noi.

37% dintre români fac sport. Haideți, ne adunăm mai mulți?

Noutățile se traduc simplu așa: cumperi din magazinele Decathlon, acumulezi puncte pe cardul de fidelitate și poți folosi punctele pentru a merge la sală sau pentru a încerca orice altă experiență sportivă vreți și există pe platforma online. Până va fi activ serviciul, Decathlon își tot caută parteneri și promite că va încheia niște oferte cu ei ce vor fi avantajoase pentru noi.

„Credem cu adevărat în misiunea noastră, aceea de a face sportul accesibil cât mai multor oameni. Accesibilitate înseamnă să fii acolo unde este nevoie, când este nevoie, punând la dispoziția clientului tot ceea ce acesta are nevoie. Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul și activitatea fizică știm astăzi că 37% din populația României practică sport. Ne dorim să ducem această cifră la 60% în următorii 5 ani, facilitând această relație: utilizator – echipament – loc de practică”, a declarat Lăcrămioara Roșca– Director Marketing Decathlon România.

De reținut
*(ca să nu pățiți ca mine care am întrebat după 4 ani câte puncte am…), punctele de fidelitate pe care le acumulați au o valabilitate de 12 luni de la momentul înregistrării ultimei tranzacții în contul Decathlon.
*cardul vechi (dacă aveți deja) rămâne valabil, doar sistemul se schimbă 😊.
*puteți opta, începând cu 7 ianuarie, pentru diferiți parteneri sportivi, în diferite orașe din țară și pentru diferite tipologii de sporturi, în funcție de numărul de puncte din cont.
*modalitățile de plată sunt de 2 tipuri: plată integrală prin sistemul de puncte de fidelitate sau plată parțială prin același sistem de puncte și diferența cash sau card în cadrul locației alese.

Persoanele eligibile pentru obţinerea unui card pot intra în posesia acestuia dacă au vârsta peste 18 ani şi solicită emiterea cardului fie într-un magazin Decathlon, fie online, pe website-ul decathlon.ro, în secţiunea “contul meu”.

Vă doresc… febră musculară!

Leave a Reply

Required fields are marked *.